neděle 9. září 2012

Summer Memories

Hned na začátku bych se chtěla omluvit, že jsem přes léto nepřispívala. Léto bylo letos tak nabité, že jsem to ani nestihla. Mám spoustu vzpomínek a uvědomuji si, že za většinu z nich vděčím Peťce. Jsem ráda, že jsem většinu léta strávila právě s ní. Užily jsme si to naplno od koupání v moři až po kydání hnoje na jezdeckém táboře. Samozřejmě sem si užila i doma s kamarádkama na koupáku a parádním zakončením bylo čtrnáct dní u babičky, kde byla i moje sestřenice Káťa. Jediné mínus na tomhle všem je to, že se mi po všech bude hrozně stýskat, ale příští rok se to chystám všechno zopakovat.:)

V Chorvatsku jsme se měli skvěle:





Miluju Petčiny ďolíčky ♥







Jako velký borec na poníkovi Igorovi bez sedla :D
Dauly je v zápřahu neklidný...
 Blondy- pes rychlejší než auto



 jeden den staré jehňátko




Se Zuzankou a Káťou

P.S. jaké jste měli léto vy ? :)

5 komentářů:

  1. Jé, to je hezký, hlavně to Chorvatsko. :) Na té fotce v lodi vypadám teda úplně divně, ale to je jedno. :D

    OdpovědětVymazat
  2. very nice pics! seems like you had a great time! especially the crab and the donkey are cool :)

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta fotka s nohama je nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat